Accepterad MilleOnTheBeat1 | Medlem ansökning( gaywi )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleOnTheBeat1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199204700617/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille.

Vad är ditt discord namn? 𝓜𝓲𝓵𝓵𝓮𝓞𝓷𝓣𝓱𝓮𝓑𝓮𝓪𝓽#0001

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex lindborg han är 24år. Han är en kille istaden med många kontakter och vänner han har även en brorsa som heter Hampus lindborg. Han är 20År och bor i staden unive samt med Alex. Alex ungdom har varit strulig med vänner och släkt. Han föräldrar var alkoholister och drack ofta alkohol. Hans pappa slog ofta hans mamma och han när han var full. I hans ungdom vart det alltid mycket tjafs var bara med vänner har fick ah det kul och lugnt. när han kom hem på kvällen var det alltid bråk. När han fyllde 15 Fick han somamr jobba för att kunna köpa moped Han var hampus förebild och hade inte så många vänner. Men hampus och alex flyttade inte så länge efter alex fyllde 18År. Alex tog han om Hampus och köpte mat åt dom och fixade så att dom hade mat på bordet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har många kunskaper samt erfarenheter inom rollspel. Jag har rpat i snart 2År och kan alla grund regler jag ger ett socailt rollspel Community och roliga scenarion på unive. Jag tycker jag ska bli medlem för att visa vad jag kan, Jag kan mycket och vill ge er samt alla spelare ett roliga rp community.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt rollspelande socialt rollspel med andra spelare och vänner. Inget regelbrott Roliga scenarion har mycket att bidra med tanke på att jag har mycket tidigare erfarenheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man rollspelar för pengar och makt Samt kallat Powergaming grad 2.

Hur hittade du Unive? FiveM listan den är Sveriges populäraste server.

Godkänd efter muntlig intervju Välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka