Accepterad MilleOnTheBEAT | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MilleOnTheBEAT

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steam:11000014a2c91c9 har bara HEX id

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille Arousell

Vad är ditt discord namn? 𝑀𝒾𝓁𝓁𝑒𝒪𝓃𝒯𝒽𝑒𝐵𝑒𝒶𝓉#6969

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 1907

Berätta om din karaktär. Min karaktär, heter Albin Larsson och är 24år gammal. Har haft en svår barndom flyttat från barnhem fram och tillbaka. Hans föräldrar har stränga och dumma emot honom drack mycket alkohol. Och slog honom när han var i ung ålder han kommer från sverige - Stad Hofors . En liten stad där det bor runt Tusen pers... Han hamnade i slags mål i skolan och fick inte bra betyg vilket gjorde att han fick mera skit av sina föräldrar hemma. Dem var dumma emot han som sagt och slog han om han ej skötte sig hemma eller i skolan han vart tvingad att diska städa hela huset hemma. För att dom var fulla hela tiden, och han fick inge pengar till mat eller nå mat hemma vart sällan mat, Han fick lösa mat och pengar helt själv. Han var ett ensam barn Inga syskon eller annan familj som brydde sig om han. På grund av hans familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har mycket att erbjuda med. Vill få en chans att visa mina erfarenheter och få en chans att rpa hos er. Jag kan alla grund regler och har över 1000Timmar på FiveM, Har lärt mig mycket brukade rp på Unive förut började vid tiden när unive hette multistaden. Där precis efter ändrade ni till unive har rpat massor hos er och massa andra seriösa servrar så jag tycker att jag borde få en chans att bli medlem hos er på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp... Massa roliga scenarion och roligt rp för det civila + Kriminella även Poliser. Kommer bidra med alla mina tidigare erfarenheter kan alla regler så kommer kunna bidra med super mycket Rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Powergaming grad 2 - Kanske har fel snälla ge mig en chans.

Hur hittade du Unive? Vänner twitch och eran fantastiska, Discord. <3

Tillbaka