Milleol | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milleol

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? MillePillip#4264

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jag en rolig grabb får södra Sverige som är rolig och älskar rp. Jag vill va medlem för att jag tror att jag kan göra en lite bättre rp. Jag älskar glädje och unive ger mig mycket glädje. Jag har ett mycket roligt intresse av spel speciellt rp. Jag gillar bilar och är en bil fantast i alla spel. Speciellt så gillar jag att *leka* äldre. Min gubbe ingame är en 20 årig grabb som gillar svarta kläder och spela cool

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan bidra med en bättre rp. Typ som att reporta folk som gör något dåligt och bara sprida kärlek. Jag är snäll och kan uppmuntra folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse. Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på twitch från cosmo_bt

Senast ändrad:
Utveckla samtliga frågor: Berätta om din karaktär alltså din karaktär ingame, utveckla även vad kan du bidra med till serverns rp.

Tillbaka