Accepterad Millencho | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Milsjo/

Ditt Hex-ID: steam:11000014da5162b

Vad är din discord tagg? sjobeg

Vem var det som bannade dig? Minns inte (Han är inte staff längre)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Ska lägga in när jag får fivem nedladdat! 1709330231403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att utrycka mig fel och det var dumt o ska ej ske igen o ska ej igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle välja kläder och så bad help så blev jag har på en staff som var otrlevig och ska blev jag arg och utryckte mig fel till staffan då han inte för kännar det jag ska och det jag sa till staffen är "jävla idiot" som är heltttt fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker nu efter 2 mån av ban så tycker jag har förstått bannen och detta ska ej ske igen då jag vill börja rp igen med vänner och ångrar detta enormt så skulle vilja ha en ny chans nu efter 2 mån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bett snällt o inte blivit svin arg bara för han inte gav mig skin när min gubbe var buggad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka