Accepterad MilleEE | Medlem ansökning [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleEE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? mille#6530

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Laith Alomouhamad är 25år och kommer ifrån en liten By utanför syrien. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt becknare och att äga ett Hus i dubai. Jo man kan ju undra varför just dubai men det är för att jag har kusiner i dubai. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till dubai men då blev min mamma sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till dubai så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i syrien. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till dubai så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till dubai så började jag jobba som mekaniker i dubai det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Unive och det är där jag befinner mig nu. Laith kommer försöka bli största knarkaren i staden och leva ett bra liv med Abdi Rizak Osman och vi kommer skapa gäng som tar över staden och vi kommer bli störst kriminella i staden och vi kommer va på första tidningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en glädje och positivit, men jag kommer främst skapa långdragna sociala scenarion med folk i unive roleplay och försöka hjälpa nya medlemmar till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela socialt och t.ex. inte bara skjuta så man kan t.ex. prata istället för att skjuta varandra för det är mycket mer socialt rp och det är det man strävar efter i denna server.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja: RDM att inte döda folk utan anledning :VDM att inte köra på folk :Combatlogg inte lämna mitt i ett scenario :Copbaiting inte få polisens uppmärksamhet och fler kan jag men det är typ de viktigaste samt :suntförnuft rpa realistikt och inte göra orealistiska saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfaranheter har rpat på sjukt många servrar och kan allt inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka