Nekad Millee11 | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee11

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
8
Ditt discord namn: millee6530

Ditt Hex-ID: steam:1100001574a0b9f

Vad för typ av beslut gäller det? Fear RP/Krim Roll/Medlem Roll/Ban ingame/Timeout Discord 7 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Enzo/Hapyxs

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick ett samtal av min springis att han hade min valmo och han skulle ge mig det och jag kommer dit det va vid en butik i sandy och sen ställer jag mig med en ak mot grabben och säger vad är min valmo sen från ingen stans skjuter hans grabb mig i benet istället för att gå fram och rikta som man egentligen ska göra men nu gjorde de inte de och sen ha i tanke att jag hade 2 grabbar med mig i bilen och han körde åt sidan för att sen gå ut och skjuta sen han rikta pistol mot mig när jag har automatgevär och jag vet att ett knapp på min sprayar sönder han och jag gjorde de också för självförsvar och sen kommer min grabb efter jag skjutit han med min ak och skjuter ner de andra och då drar vi snabbt man får tänka själv en pistol vs ak47 klicka jag en knapp och vänder mig om så sprayar den sönder så hur gör jag fel detta beslutet är felaktigt till 100 procent jag hade 2 grabbar med vapen samt jag som står med en ak47 mot han som hade valmon och sen skjuter hans grabb mig i benet jag stället mig upp och smatra han och han blir sur och hoppar support förstår inte hur man kan ta det som fear rp när jag själv tar det som självförsvar detta beslut är felaktigt och sen detta har hänt mig innan då hapy bannade mig och tog allt jag hade exakt typ samma scenario och de blev felaktig beslut överklagan för jag vet att jag gjorde det för självförsvar jag vet jag kommer dö om jag inte gör något snabbt dö eller inget och jag väljer och skjuta jag hade själv gjort så irl jag vet jag kommer dö jag smatrar jag skiter i.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte jag gjorde fel då jag gjorde det för självförsvar och jag tycker inte det är rätt utav de för att han sköt mot oss direkt när vi bara skulle hämta valmo och sen jag har ett automatvapen han har en pistol jag kan smatra han kan skjuta ett litet skott vem vinner tänk så detta är inte fear rp detta är helt felaktigt detta är dåligt beslut av den som gjorde det då jag gör det för självförsvar och jag vet om jag inte ingriper och gör något snabbt så kommer jag dö så jag skjuter för jag vet att oavsett vad så har jag 2 grabbar som står vid affären redo med vapen så detta är 100 procent felaktigt!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jGqme1NyHLpts0lSR?invite=cr-MSxCSkssMjY1ODk2MzczLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka