- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199424736159/
Ditt Hex-ID: 1100001574a0ba0
Vad är din discord tagg? millee6530
Vem var det som bannade dig? brommex
Bild på banmeddelande:
SAMT TVÅ KRIM VARNINGAR
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig pågrund av att jag gjorde fel då vi stog o kampade vid ett gänghus och väntade ut de jag förstår mitt fel och jag kommer aldrig göra det igen men från mitt perspektiv så skulle vi köra mot stan så ser vi en bil komma mot oss och då kör vi efter och råka krocka med han och rpa på skadorna gjorde vi sen så körde vi fram lite mot han och frågade vilka han e med och då sa han de la muerte cartel och då gick nån ut och rikta mot han sen kommer jag och rikta snabbt också och ber han ta upp händerna sen tar jag han th och hoppar in i bilen och kör mot ett ställe för att kunna prata med han sen släpper vi han de ända vi tog va en pistol sen lät vi han gå och då sen så blev vi tillkallade av vår boss i discord och vi pratade med han och då sa han att vi skulle hoppa support och han lärde oss en läxa och vi har lärt oss av vårt fel och jag kommer inte göra om det jag kommer ha mer social rp och spela roligt för motparten och inte kampa folks hus min lärdom är att inte kampa mot gäng hus och vänta ut det man ska spela roligt och spela för motparten de blir roligare rp för alla.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev i (Varför tror du själv att staffs banna dig) jag och mina grabbar körde förbi där sen körde vi iväg då ser vi han köra där då kör vi upp mot han och vi råkade krocka in i han och rpade på skadorna och sen liten stund efter kör vi mot han lite och fråga vem han är och vilka han är med och han säger de la muerte cartel och då går någon ut och rikta mot han sen går jag ut och rikta och ber han ha uppe händerna och ta han th när han håller uppe händerna och sen körde vi mot stället där vi skulle ta han och då ser de en till bil men då säger jag nej skit i de vi har redan en kör och han kör sen så släppte vi han efter det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte felaktig men jag förstår varför jag fick ban samt varning och jag kommer inte göra om det misstaget igen och jag kommer inte kampa utanför gänghus för jag vill spela för motpartens vinst och de va inte de vi gjorde nu vi vill ge motståndarna större chans att kunna ha roligt rp samtidigt som oss vi vill kunna ha roligt vi båda jag vill inte göra de tråkigt för andra jag förstår konsekvenserna och jag vill verkligen få en andra chans och jag vet att jag gjort fel jag kommer absolut förbättra mig och detta kommer aldrig hända igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban/test medlem indragen krim men den va felaktig och fick tillbaka mina roller och därför tycker jag att den inte gälls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte spela så tråkigt och låtit han köra ut samtidigt som vi kör vanligt och när vi ser han i stan så hade vi kunnat följa efter han istället för att göra de roligt för båda motparterna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte kampa gänghus och inte spela tråkigt för andra och spela för motparterna.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det tack!
Ditt Hex-ID: 1100001574a0ba0
Vad är din discord tagg? millee6530
Vem var det som bannade dig? brommex
Bild på banmeddelande:
SAMT TVÅ KRIM VARNINGARVarför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig pågrund av att jag gjorde fel då vi stog o kampade vid ett gänghus och väntade ut de jag förstår mitt fel och jag kommer aldrig göra det igen men från mitt perspektiv så skulle vi köra mot stan så ser vi en bil komma mot oss och då kör vi efter och råka krocka med han och rpa på skadorna gjorde vi sen så körde vi fram lite mot han och frågade vilka han e med och då sa han de la muerte cartel och då gick nån ut och rikta mot han sen kommer jag och rikta snabbt också och ber han ta upp händerna sen tar jag han th och hoppar in i bilen och kör mot ett ställe för att kunna prata med han sen släpper vi han de ända vi tog va en pistol sen lät vi han gå och då sen så blev vi tillkallade av vår boss i discord och vi pratade med han och då sa han att vi skulle hoppa support och han lärde oss en läxa och vi har lärt oss av vårt fel och jag kommer inte göra om det jag kommer ha mer social rp och spela roligt för motparten och inte kampa folks hus min lärdom är att inte kampa mot gäng hus och vänta ut det man ska spela roligt och spela för motparten de blir roligare rp för alla.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev i (Varför tror du själv att staffs banna dig) jag och mina grabbar körde förbi där sen körde vi iväg då ser vi han köra där då kör vi upp mot han och vi råkade krocka in i han och rpade på skadorna och sen liten stund efter kör vi mot han lite och fråga vem han är och vilka han är med och han säger de la muerte cartel och då går någon ut och rikta mot han sen går jag ut och rikta och ber han ha uppe händerna och ta han th när han håller uppe händerna och sen körde vi mot stället där vi skulle ta han och då ser de en till bil men då säger jag nej skit i de vi har redan en kör och han kör sen så släppte vi han efter det.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte felaktig men jag förstår varför jag fick ban samt varning och jag kommer inte göra om det misstaget igen och jag kommer inte kampa utanför gänghus för jag vill spela för motpartens vinst och de va inte de vi gjorde nu vi vill ge motståndarna större chans att kunna ha roligt rp samtidigt som oss vi vill kunna ha roligt vi båda jag vill inte göra de tråkigt för andra jag förstår konsekvenserna och jag vill verkligen få en andra chans och jag vet att jag gjort fel jag kommer absolut förbättra mig och detta kommer aldrig hända igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban/test medlem indragen krim men den va felaktig och fick tillbaka mina roller och därför tycker jag att den inte gälls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte spela så tråkigt och låtit han köra ut samtidigt som vi kör vanligt och när vi ser han i stan så hade vi kunnat följa efter han istället för att göra de roligt för båda motparterna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte kampa gänghus och inte spela tråkigt för andra och spela för motparterna.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det tack!