Accepterad Millee | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Millee

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? .Millee

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amos Andersson. Han är 26 år (Född 10-06 1998) Amos är en väldigt lycklig och allmänbildad person. Han har ett stort intresse för att utöka sitt kunskapsförråd och historia. Amos intressen är att glida runt med airconditionen på högsta och lyssna på musik med vänner i sin läckra Ferrari, han gillar även att vandra i bergen, turism och att lära ut sina kunskaper till andra personer. Amos är ett ensambarn som förlorade sina föräldrar i 20 års åldern, det var en tuff period för honom och det var då hjälpte studierna och vännerna honom. Amos har fortfarande deppiga dagar då han ibland vaknar upp och har drömt om sina föräldrars bortgång under natten. Amos har sedan länge tillbaka drömt om att bli polis och när han vart 21 sökte han till polisutbildningen och 3 månader efter så vart han godkänd, han var helt upphetsad och glad och kunde inte vänta på att få börja. När han tog polisutbildningen i Borås så mötte han Tilda Stenbeck och sedan dess har de varit kompisar och på sistånde har dem blivit tillsammans och nyligen flyttat ihop, Amos han jobbade hårt och han kom till och med upp till Biträdande Rikspolischef innan han sa upp sig i Unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet att jag kan bidra med hög-kvalitativt rollspel. Jag har god kunskap på reglerna, jag tycker de är väldigt lätta att följa. Suntförnuft är en sak jag är väldigt bra på, jag tycker att jag är duktig på det ämnet och bedömer mina situationer rätt. Jag är väldigt extrovert av mig både på internet och i verkligheten vilket jag anser är väldigt drivande för ett bra rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska spela för att alla ska ha roligt, och att även motparten kan vinna scenariot men det är forttfarande kul för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår serverns regler väldigt bra. NLR: New life rule innebär att jag måste glömma det som tidigare hänt om jag dör i ett scenario och kommer inte kunna rollspela på det. Regeln powergaming innebär att du måste rollspela på att du blivit skadad i en olycka med ditt fordon, skulle du gå iväg eller inte rollspela bryter du mot denna regel. Det kan även vara powergaming om man gör något för sin egen fördel, tillexempel ger sig själv en korrupt hög lön för att man bara vill ha pengar och inte rollspela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit staff på denna server tidigare och över 600 timmar på denna server sen tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJJJJJJJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka