Nekad Millee | Chef-jobb ansökan [Securitas] [tarzan] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Mille

Vad heter du på discord? Millee#0258

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ständigt försöka utveckla det och komma på nya ideer, mål, och riktlinjer inom jobbet för att stärka Securitas rp, jag kommer sätta upp mål och göra möten och övningar kanske även utbildningar vid de delar jag tycker securitas bör förbättra för att få en så hög rp nivån och så utvecklat men roligt system som möjligt, jag kommer försöka göra ett bra sammarbete med Polisen och sjukvården, så vi och dem kan underlätta sitt jobb när Securitas tex omhändertar någon. Jag kommer hålla utbildningar som faktist är utbildningar och inte att man läser en handbok och gör ett litet prov, jag kommer se till att vi håller en hög rp nivå och ingen korruption alls inom yrket, jag kommer hålla koll på vad som kommer in och ut genom beslaget. Jag kommer göra arbetet profesionellt. Jag kommer lära ut medcinska grunder och även en medicinsk vidareutbildning så vi kan rädda folk på plats om de skulle behövas. Jag kommer införa de mesta som irl securitas har (som även fungerar och gör det roligt på Unive). Jag har sett felen och läst länge på securitas webbsida hur yrket fungerar och hur en securitas anställd jobbar, jag har även sjukt mycket kläder och bilar som kan utveckla yrket. Jag diskuterar gärna med andra chefer och fd chefer hur de driver deras yrke för att kunna ta insperation och gå samma väg.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat som Polis väldigt länge på Unive, jag har god koll på hela dess handbok och många av deras enheter. Jag kan allt inom nödvärn, medicinska grunder, våldstrappan och annat som ligger i handboken, hur man tar förhör, hur man håller ordning och reda på en stökig plats och vad man gör i olika situationer. Hur man ska skjuta, när man ska tackla, Jag kommer hålla kontakt med folk som har bra kunskaper inom tex sjukvården som kan lära ut mig på de ställen där jag är ovetande inom det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne och driva aktiviteten ingame så mycket som jag kan, men administrativt arbete och ooc arbete är också vikitigt för yrket och därför kan det variera

Jag kommer hem från skolan ca 15:00 och brukar gå in melland 15:00 och 16:00 spelar eller arbetar kanske till 21:00

På helger och lediga dagar där jag inte har något planerat kan jag köra från klockan 13:00 till 05:00 om jag nu orkar med det såklart.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, kommer alltid stanna vid Unive då det finns mycket annat jag kan om jag inte hamnar i denna position.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, unive only <3

Har du läst våra Regler? Tusentals gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka