Inaktuell Millee | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ditt discordnamn: Millee#0258

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag bör bli staff för att jag är engagerad i det jag gör, jag anser att jag utför mitt arbete ordetligt, lagom och korrekt. Jag kan agera proffesionellt i alla möjliga sammanhang. Jag har tidigare varit staff på Unive och har beteet mig moget. Jag har mycket erfarenhet och jag anser det som en fördel i tex support då alla ärenden är unika med massa olika personer med olika tankar, personligheter och utseenden. Trots min unga ålder anser jag mig själv som en väldigt mogen person och jag har varit och staff arbetat för olika discord servrar även tidigare där jag arbetat utmärkt. Tidigare har jag varit staff 2 gånger och MA 1 gång, andra gången jag var staff så var jag inte så engagerad och arbetade mycket lite, jag var inte så sugen på staff arbetet helt enkelt. Nu är mitt staff-sug tillbaka sedan i somras. Jag väljer att söka för att jag saknar för de mesta de härliga tiderna som jag spenderade som staff, det var faktist sjukt roligt, utvecklande och intressant att vara staff. Jag fick lära mig mycket och träffa många roliga personer. Jag kan de flesta kommandon som: /ban <id> <tid> <anledning> exempel: /ban 14 2 lallar. /kick <id> <tid> <anledning>. /coords som visar kordinaterna för ett ställe. Jag tycker att jag har en god syn av vad bra rp är och vad dålig rp är, det anser jag som viktigt för en bra staff. Jag är inte rädd för att göra fel eller inte våga ta fel beslut, skulle jag tveka på om jag gjort rätt skulle jag frågat en högre uppsatt och lösa det tillsammans med den. Jag har väldigt mycket tid över som jag vill lägga på att hjälpa min server jag spelat på i över ett år, min server jag fått många nya vänner och många underbara minnen. Jag tror att jag kan klara det som staff ordentligt. En annan anledning är att jag tycker att jag kan öka upplevelsen för många spelare på servern, jag har kännt av att reports tagit tid och jag har sett många regelbrott, jag vill öka spelarupplevelsen för många och kan därför hjälpa till och göra så vi gör dem så tidigt som möjligt. Jag tror att jag kommer vara mycket aktiv. Under vintern känner jag inte heller för att direkt vara utomhus och göra något eftersom det är så mörkt och tråkigt så jag anser att det passar mig att sitta inne och staff arbeta. Jag hjälper gärna andra som tillexempel är nykommna till staff eller som bara behöver hjälp, jag har hjälpt många IRL men även ingame på tillexempel polismyndigheten där jag hjälpte många nya. Jag kan sitta och ta support, don eller annat eftersom jag inte har några problem alls med att prata med nya personer. Jag arbetar opartiskt och tar info från båda parter i support exempelvis. Jag skulle gett samma straff oavsett om det var min bästa vän, en familjemedlem, en person jag hatar eller såväl icke medlemmar som medlemmar. Jag skulle anse mig själv som en kompetent, fungerande och mogen, långvarig investering till staffteamet. Jag tror att jag skulle vara kvar som staff i februari om jag hade fått det denna månad. Att hantera, arbeta administrativt tycker jag är mycket roligt och jag gillar det mycket. Som person så är jag mycket trevlig, glad och komisk. Jag kan skämta men även arbeta seriöst och profesionellt med andra staffs och medlemmar. Jag har inga läxor eller något liknande som jag tar hem om dagarna så därför kan jag arbeta hårt och mycket, jag kan även arbeta länge i sträck. Det ända minuset jag kan komma och tänka med är mina fåglar som folk kanske kan anse störigt när de kvittrar vilket de inte gör så särskilt mycket i support eller liknande. Jag har inga problem med att neka eller vara för empatisk när jag hanterar det jag gör. Jag skulle sätta upp mål för mig själv för att komma så långt jag kan. Jag skulle passa som jobb ansvarig tror jag då jag kan ta chefsintervjuer bra och fokusera på de mycket och göra det bra, men jag kan även kolla logs osv samtidigt ordentligt. Jag har varit servervakt tidigare och bannat många för rätt anledning. Något jag kan anse störande när jag åker runt är folk som åker runt i 400km/h bilar mitt i stan när dom ska åka mellan 2 butiker eller folk som springer rätt in bland ett bankrån och inte alls tänker på sina liv, även många lallare kan jag se som jag vill få stopp över. Jag kan lyssna och ta emot konstruktiv kritik från högre uppsatta som nedre uppsatta men även medlemmar och andra.
Ytterligare kommandon jag vet:
/ban
/kick
/spec
/togglename
/toggleid
/sv
/sc
/reports?
/who
/forcechat
/cords
/v
/addkey
/spawnitem
/dv

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar: 15:30 till 20:30/21:30
Lediga dagar 13:30 - 03:00
Längre lov: 13/14 - 08:00

Självklart kan dessa tider ändras beroende på mitt välmående, vad jag har planerat och vad jag känner för.

Hur länge har du spelat på Unive? September 2021 gick jag in på servern för första gången som icke medlem, jag blev medlem i november 2021 tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, somsagt så har jag varit discord staff i olika discords. Men även helper 2x på Unive och 1 gång MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nix

+rep Var staff med Millee i somras och när han var som mest aktiv jobbade han på riktigt bra!

+rep Ordentligt skrivet, bra gjort. Hoppas att du får en ny chans

+rep Millee bäst ansökan, förtjänar staff igen på tanke på hur bra han gjort senast.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka