Inaktuell Millee | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ditt discordnamn: Millee#0258

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har erfarenheterna, jag har fått tillbaka mitt helper sug och jag är engagerad i saker jag gillar.
Jag kommer vara aktiv och arbeta hårt för att lyckas och komma långt i min staff-kärriar.
Jag är noga och gör mycket för att göra rätt och hålla en ordning på servern, jag har sätt mycket bra och dålig rp och vet därför vad en bra rp nivå är.
Jag är målmedveten och har mitt driv och vill arbeta för att få en hög rp nivå och driva servern framåt med nya kreativa ideer. Jag har inga problem att prata med folk jag aldrig träffat för och kan därför passa som support ansvarig eller andra.
Jag har god koll på serverns olika kommands och jag vågar ta beslut och lägger måttliga straff. Jag frågar gärna en högre vad jag kan förbättra och hur jag kan arbeta för att komma så långt som möjligt, jag tål kritik och jag kan Unives regler väl. Jag är mogen för min ålder.
Jag älskar Unive och vill göra servern en god tjänst, jag kommer göra mycket för att bli en långvarig investering till staff teamet.
Jag vill bli staff för att jag vill försnabba tex reports osv, för att minska regelbrott och ge servern en hög repetition. Jag kommer göra mycket för att vara en bra staff, jag kommer vara noga med det jag gör. När jag tidigare varit staff så har jag nästan aldrig fått ett klagomål, vilket jag anser som ett bra tecken och att jag sköter mig rätt.
Ja vill förbättra servern prestera hårt för att komma långt, bevisa att jag kan komma långt och utveckla mig själv och mina kunskaper.
Jag kommer vara opartisk och ge rätt straff oavsett om jag känner spelaren, om jag hatar spelaren eller om det är någon jag aldrig mött, självklart kommer jag ha förståelse till folk som är nya till rp och inte har så bra koll! :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar när det är skola: Oftast 15 - 20:30
Helger och lov: 12/13:00 - 02/04:00

Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit unive staff och discord staff på olika discord servrar flera gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nix

+rep, gjort ett bra staff arbete tidigare. Tror han skulle göra det minst lika bra igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka