Dubbelpost MilleBoy | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam Fendrik

Vad är ditt discord namn? Suprasnegga#1866

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Miliam Nilsson och jag är 21 år och har ett intresse om bilar och jag skulle vilja hjälpa till i den här servern som jag tycker om väldigt mycket. jag är inne ungefär 3 timmar eller mer om dagen och tycker väldigt mycket om servern. jag är väldigt hjälpsam och ordning och reda på. jag hänger mycket med kompisar och kör runt i våra bilar på bilträffar och sådant. jag tycker om polisernas och autoexperternas jobb mest och skulle verkligen vilja vara något av det. jag gillar också att träna jag är på gymmet ungefär två gånger om dagen. skulle betyda mycket för mig att bli whitelistad. min uppväxt har varit svår. när jag var 3 år gammal började mina föräldrar knarka och en gång på en semester åkte vi helikopter och vi krashade så jag fick en hjärnskada som är över nu men mina föräldrar knarkade vidare.

Varför ska just du bli whitelistad? för att då kan jag jobba som det jag vill jobba som och kan hjälpa till i staden. jobbet är en stor anledning till att jag vill bli whitelistad eftersom med de jobben kan man hjälpa till med väldigt mycket som jag tycker om att göra. jag gillar att hjälpa folk så de känner sig nöjda. och utan whitelist kan jag inte hjälpa till så mycket och det vill jag gärna. jag kommer jobba minst 97% av tiden jag är inne som är väldigt väldigt ofta och jag ska ha bra roleplay och göra det bästa för de flesta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är den bästa servern för jag har inte spelat på någon annan och folk är tacksamma för det mesta man gör så det är här jag känner för att bli whitelistad då. Unive har jag alltid tyckt om redan sedan jag började så det är en sådan här stad jag vill vara med och hjälpa till i.

Hur hittade du Unive? mina kompisar berättade om den för mig så jag testade gå in på den en gång och jag fortsatte för jag tyckte det var jättekul. de pratades mycket om den och jag tänkte att jag måste prova den där servern och jag kom hem och gjorde det och sedan började jag spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att hjälpa till så mycket som möjligt i servern. mitt mål är därför att få ett jobb som kan hjälpa mycket folk. mitt allra största mål är att få jobb som någon slags bil mekaniker och hjälpa folket med bilarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på Unive. jag tänker bara spela på den för jag vet att det är den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka