Nekad MilleBoy | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Miliam Fendrik

Hur gammal är du? 11 fyller 12 i sommar=ooc/20 fyller 21 i sommar=ic

Hur många timmar har du på Fivem? 119 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har jobbat som securitas vakt ett litet tag redan och securitas söker chef just nu och jag skulle vara och kommer vara aktiv supermycket och om vi säger att jag är online 3-4 timmar om dagen så kommer jag jobba minst 2,5-3,5 om dagen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag vet hur det går till som vakt för jag är en vakt just nu men har aldrig varit chef innan.

Berskiv din karaktär? han heter Miliam Nilsson och jobbar på securitas. han har också väldigt länge velat vara chef och nu finns det chans för det. han har jobbat som securitas i ungefär en vecka så han kan inte riktigt allt men kan fortfarande det mesta. han har varit mycket omtyckt av andra som han varit hos och vaktat. han tycker riktigt mycket om sitt jobb och skulle verkligen vilja kunna vara chef på det jobbet, det skulle betyda mycket för honom och han skulle vara lycklig över sitt jobb. jag är också den här cool-lugna vakten som inte skriker och överdriver så mycket. när han fick se den förra chefen de hade som har slutat tyckte han att det såg kul ut att få göra allt de kan och får. han har också gått och tänkt på att bli chef på securitas innan han blev anställd där så nu efter mycket jobb kände han att det är värt ett försök att bli det när det finns plats.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag om jag inte sover borta eller så och också minst typ 3-4 timmar aktiv och i tjänst typ hela tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart. men det hade ju såklart varit lite roligare att spela och vara i tjänst hela tiden om man har ett roligt jobb men ja det kommer jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej. och har aldrig gjort.

Har du läst våra Regler? ja, jag har läst allihop många gånger om och om igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka