Nekad MilleBoy | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Ditt Hex-ID: 110000145087d7d

Vad är din discord tagg? M!LLE#1866

Vem var det som bannade dig? Realsvampbob

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: meta gaming ~RealSvampBob. Återstår: 4 dagar 11 timmar 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min bror fick en felban inatt och då undrade han hur han blev bannad och jag visste inte varför och sa att han kunde överklaga och han gjorde det men den blev nekad. men sen nu när jag gick in var jag också bannad och min lillebror också för vi har samma internet så jag ska inte vara bannad egentligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad satt jag och kollade på film på netflix och hade inte varit inne den natten ens och nu vaknar jag och jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. aa det var en felaktig ban eftersom jag inte gjort någonting för det var min storebror som blev bannad och då blev alla i hela huset bannade så jag skulle gärna inte vara bannad. och min storebror berättade vad som hände när han blev bannad och det var att nån random person bara hoppade in i hans bil från ingenstans och då trodde de att han sa till nån kompis i discord att hoppa in så då blev han bannad av ett missförstånd och sen jag och min bror som är helt oskyldiga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming blev jag bannad för för länge sen och då var det också ett missförstånd alltihop och en gång för failrp och det var när jag var helt ny kommer inte ens ihåg vad jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på powergaming bannen kunde jag gjort allting lite tydligare och failrp bannen kunde jag tagit lite mer reda på vad rp är och vad det innebär innan jag ger mig ut i Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag visste redan vad metagaming var och det var inte jag som gjorde mig bannad för jag var inte ens inne då och jag och alla mina bröder har exakt samma sak av samma person och lika länge så det är så för när jag lev bannad var jag inte ens online.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka