Nekad MilleBoy | Ban överklagan [Rosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Ditt Hex-ID: 110000145087d7d

Vad är din discord tagg? M!LLE#1866

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan på något sätt inte se exakt längre men det står att jag har blivit permanent avstängd av bosse för sv abuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för allting blev fel och jag ångrar verkligen allt vi gjorde för min kompis och jag slogs och så fick han från nånstans upp ett baseballträ och jag dog så jag revivade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad hade min kompis kompis tagit ut en ford mustang för att visa min kompis och då tog jag ut min också och då sa han att jag hade en ful vinge så jag sa '' men sluta '' och då retade han mig om det och så puttade jag till honom en gång o så tänkte jag att vi var kvitt men då kommer han bakom mig och slår ner mig och bara '' din lilla jävel asså '' och då ställde jag mig upp och slog till han och sa nu '' räcker det '' och så gick jag iväg och då hade han fått upp ett baseball trä och skulle slå mig tillbaks igen men visste inte att han missclickade upp baseballräet och då dog jag och efter det revivade jag mig för det var inte meningen att jag skulle dö och sen åkte jag till gymmet ungefär 1 min senare och då ser jag i chatten att min permissionlevel kommer till 0 och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. njaaa asså inte direkt om jag ska vara ärlig men asså eftersom om ni ser vad det står på frågan över så var det ju fortfarande fel av mig men en permanent ban kanske inte var vad man hade förväntat sig där och att få en till chans på denna server skulle jag verkligen uppskatta för eftersom vi båda tänkte samma och det skulle inte kunna hända att man plockar upp ett baseballträ i röven o slå nån i huvvet utan att man märker nått så lite därför revvade jag mig. roller osv skiter jag fullständigt i det viktigaste för mig är att ni ger mig en chans på servern igen för av den anledningen jag är bannad för är inte rolig att åka ut för evigt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång powergamade jag tydligen fast jag gjorde inte det på ett sätt utan de var så att jag krockade hårt och skrev /sme svimmar och nån sekund efter var jagg bannad och en gång för sunt förnuft för jag körde 150+ i stan och den attar jag lite men egentligen ska de va böter på fortkörning men ändå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag hade bara kunnat skita i att köra fort i stan och powergamingen tyckte jag var felban och den bannen jag har nu hade vi antingen inte börjat slåss eller inte revvat mig bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att det är dumt att reviva när man inte vet och det kanske inte är så bra att slåss alltid för för staffs som speccar kan det se ut som lall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka