Nekad MilleBoy | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Ditt Hex-ID: 110000145087d7d

Vad är din discord tagg? M!LLE#1866

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: sv-abuse ~Bosse Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min kompis i mitt förra gäng som heter mayans vi två var lite sura på varran ingame och började slåss lite och min kompis skulle ta lite tigerbalsam. han hade tigerbalsam på 3:e slotten och baseballträ på 4:e och råkade tryck in 4an i stället så han fick upp baseballträ och märkte inget och slog mig och jag dog. och eftersom han råka missclicka upp baseball trät bestämde vi oss för att inte RPa på det så jag revvade mig och sen bara var vi kvitt och jag tror inte att bosse då såg eller visste att han råkade missclicka upp den så han trodde att han dödade mig med mening och att jag revva mig bara för att jag inte ville vara död eller nått.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis i mayans sa att jag hade en ful vinge på min bil och då började vi skojkaxa lite och sen blev det värre och vi började kaxa ännu mer lite mer på riktigt inom RPn och sen började vi puttas och till slut slogs vi. jag slår min kompis i mayans då ungefär 3 ggr innan han behövde ta medicin som var tigerbalsam som han hade lagt på 3an och sen skulle han då trycka och ta tigerbalsamet och råkade trycka 4an istället där han hade sitt baseball trä. vi hade en fight som måste varit okej då det i det läget kunde hänt exakt likadant i verkligheten med samma anledning men då hade ju han sitt baseball trä på 4an och råka trycka upp den istället för tigerbalsamet och han tänkte att han hade tagit sitt tigerbalsam men hade baseballträet upp och slog mig och då dog jag. det var inte meningen av han att slå mig med det då han missclicka upp den och inte visste att han gjorde det och då tänkte vi att vi RPar inte på det och jag revivar mig istället och då åkte jag iväg lite till gymmet sen och ser i chatten typ såhär: permissionlevel of Tokiga Snusen has been set to user och sen till 0 och sekunden efter var jag bannad permanent för sv abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tyckte det var en felaktig ban och min kompis tyckte också det för han råka missclicka upp det där jävla bassballträet och jag revivar mig som jag berättat typ 2 ggr redan och väldigt många sånna högre trainees och mods osv har sagt att man RPar inte på missclick och därför revva jag mig och vi RPade inte på det och vårt bråk från första början var inte lall eller RDM eller liknande för det bråket var som ett slagsmål i verkligheten och vi sprang inte runt där och skrattade utan vi slogs som om vi bråkade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för sunt förnuft för att jag körde för fort i stan och jag tyckte att det var fel för i verkligheten är det böter på fortkörning man blir ju inte utvisad från landet direkt. och en gång för powergaming men det var felban för jag krockade och RPade på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på de två första bansen kunde jag inte gjort ngt för det var fel men denna kunde vi antingen inte börja slåss från början eller inte revva mig efter att han RÅKADE döda mig ngt de sket i.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte ett skit för jag tyckte jag gjorde helt rätt för det var missclick.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka