Accepterad MilleBoy | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Ditt Hex-ID: 110000145087d7d

Vad är din discord tagg? M!LLE#1866

Vem var det som bannade dig? ingen aning någon av staffsen kan inte se vem det var.

Hur lång tid var din ban? jag blev bara bannad och vet inte hur länge de tänkte ha de.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan komma in på servern men inte discord servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade en dålig dag från första början och allt jag gjorde gick åt helvete. jag och några andra i mitt gäng tänkte göra ett butiksrån och vi rekkade och planerade flyktvägar osv. vi hämtade gisslor och började rånet. men nånting gick fel och det gjorde att jag blev av någon anledning av med alla roller och blev bannad 10 dagar på servern. jag blev så sur att jag gjorde staffdisrespect i discordservern och vart bannad. anledningen till att jag gjorde det var då att jag hade en dålig dag och blev bannad. allt är mitt fel och jag vill bara komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad så hade jag och mina kompisar gjort ett butiksrån och nån sak gick snett. jag blev av med alla roller och bannad i 10 dagar. jag blev så arg eftersom jag var på dåligt humör då jag hade en dålig dag och skrev alla mina dåliga tankar i icke medlem-chatten. därefter var jag bannad och är det fortfarande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej. absolut ingen felaktig ban tycker jag, det är mitt fel att det gick åt skogen på butiksrånet och vad jag skrev i chatten. däremot hade jag ju en dålig dag som gjorde att mitt humör blev helt fel men det är ju inget ni eller jag kan hjälpa direkt men nae absolut ingen felaktig ban och jag vet att det jag gjorde var helt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för sunt förnuft en gång och då var det så att jag var ute och körde med min gängbil och skulle köra förbi torget. jag blåste förbi i ungefär 250 kmh och jag blev bannad för det. förstår att de bannade mig för det då man inte gör is irl men ändå i verkligheten är det ju böter på fortkörning eller som jag körde kanske större straff (värre straff). och en annan gång blev jag bannad för powergaming och det var för att jag krockade med en staff som var ny som staff och han RPade inte på krashen det gjorde däremot jag och han bannade mig för powergaming bara för att vi krockade i runt 80 kmh.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte på de andra bansen då jag tyckte de var ganska fel och det var ganska länge sen det hände och den nu kunde jag inte gjort något annat typ för jag tänkte inte innan jag gjorde något den dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? njaaa asså jag det har jag väl.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka