Nekad MilleBoy | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam Fendrik

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? har skola så måndag-torsdag typ 15.00-21.00 fredag-söndag ungefär 14.00-03.00

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader (halvår) ungefär eller mer.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till mer och jag skulle sköta min servervakt på ett bra sätt så att jag kan göra saker i rätt tillfällen. jag skulle hålla koll mer men ändå inte tänka på att bara ha att hitta folk som inte sköter sig som syfte. jag skulle fortsätta vaar min vanliga karaktär och inte tro att jag har för mycket makt och bara liksom hjälpa servern och andra med sitt spelande på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag har länge funderat på att bli en och nu kände jag att jag ska prova. jag vill bli det för att kunna göra mer alltså hjälpa mer på servern. servern är jag supermycket och ofta inne på och jag vill börja kunna göra lite mer och hjälpa till mer med nödvändiga saker och inte bara alltid ha roligt utan också göra det roligt för andra på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med att hjälpa mycket. banna, och kicka och alla de där grejerna som man ska göra i rätt läge. man ska INTE banna eller kicka eller reviva eller något sånt utan anledning. av en allt det där måste det finnas en bakrund. så sånt kommer jag INTE göra. jag kommer vara kvar som jag är men bara att jag kan göra sakerna och det kan vara bra med tanke på hur många misskötsamma personer jag träffat och kommer träffa.

Varför ska just du bli servervakt? jag är inne ofta och jag har bra RP jag kommer inte banna folk utan anledning och inte kicka och det där andra heller utan någon anledning. jag kan också bli servervakt för att jag vill vara en och eftersom jag vill vara servervakt så kommer jag också sköta min roll och använda den på rätt sätt. och givetvis kommer jag inte göra något med någon utan anledning eller bara för att jag vill eller känner för det.

Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa till i staden. har varit med i staden länge och jag gillar den mycket mycket så då vill jag också kunna göra mer nytta i servern alltså vara en person som kan hjälpa mig själv och andra i staden. det är väl mest att jag vill hjälpa till i den här underbara staden mer än vad jag kan och får nu. att bli servervakt kan betyda mycket för mig för då får jag hjälpa andra personer med att varna genom att kicka eller banna de och då kan de förstå mer nästa gång.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan några men vet inte vad alla betyder. /kick [ID] /revive [ID] vet jag och sen vet jag /svban [ID] men sen kan jag några fler som jag inte vet vad de betyder som /togglename /toggleid

Är du whitelistad på serven? ja och har varit det i en och annan månad.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad för fail rp när jag var helt ny för jag förstod inte vad servern gick ut på med rpn och det men jag vet inte riktigt vad jag gjorde och sen en gång till för ungefär 3 månader sen då jag råkade trycka in ingame knappen och pratade ooc så jag blev bannad och sen en gång för typ 1 månad sen blev jag bannad men de hade bannat fel person så jag hade inte gjort något.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive och så har jag aldrig kört på någon annan server och jag kommer inte köra på någon annan server heller vad jag vet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka