Nekad MilleBoy | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast 14.40-21.30 och 12.00-03.30 ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? sedan ungefär 2020 november eller december då det hette multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle banna och kicka folk som inte sköter sig. jag skulle reviva folk som dör genom en bugg eller på ett sätt de inte skulle dö på. jag skulle också hålla RP nivån på servern bra och få bort lallare och så vidare. jag skulle hjälpa till så mycket som möjligt och underlätta för alla staffs genom att göra småjobben. jag skulle ta bort alla fordon som står övergivna på vägarna också för de sänker fpsen när det är massa onödiga fordon som bara står.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag spelar bara på unive men vad som får mig att vilja bli det är mina tankar som jag får när jag ser personer klart och tydligt göra fel. och unive är mitt hem och jag vill ta steget högre och hjälpa mer på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle ta bort alla fordon som jag tidigare sagt. jag skulle kunna bidra med att sparka alla lallare som är skittråkiga och bara ivägen för bra RPare. jag skulle ta ansvaret att se till att det blir bra på servern och jag skulle såklart göra servervakt jobbet riktigt och inte bara sparka och banna för ingenting bara för att jag vill liksom utan jag gör allt i rätt läge.

Varför ska just du bli servervakt? jag är inne ofta och jag ser ofta personer som absolut inte sköter sig och då är det bra om jag är servervakt så vi kan få bort dem. jag kan reglerna och därför vet jag när folk gör fel eller rätt. jag är även krim i ett gäng och då händer det ofta att folk failar RPn som man möter och i många scenarion är det folk som gör fel saker på servern.

Varför vill du bli servervakt? för att jag tycker inte om lallare och andra sånna saker, de är föööööör tråkiga så jag vill få bort de och även folk som inte följer reglerna på andra sätt vill vi inte heller ha. jag vill också bli servervakt för att hjälpa till mer på servern. jag vill kunna ta mer ansvar över servern och hålla koll och se till att allt är på rätt nivå på servern för annars är det inte kul att spela på servern om den ska vara fylld av lallare och sånt varken för mig eller andra som tar det seriöst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan nog de som jag kommer ha mest användning av. /kick [ID] [ANLEDNING] /svban [ID] [ANLEDNING] /revive [ID] och så kan jag /togglename /toggleid men jag har inte riktigt koll på de 2 sista. finns fler men jag ska läsa på det så att jag är fullt säker.

Är du whitelistad på serven? ja. eller medlem nu men ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 gånger när jag var ny jag hade ingen aning om rp och vad de innebar så jag blev bannad för fail rp 2 gånger och jag visste inte vad jag hade gjort och det vet jag fortfarande inte och en gång för några månader sen då jag råkade hålla in voice-chat knappen och snackade ooc och då blev jag bannad men sen har det inte hänt fler gånger bara att jag blivit felbannad för suntförnuft för typ 1 månad sen men jag blev unbannad efter typ 5 min.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara på Unive och har alltid bara gjort och kommer alltid bara köra på Unive:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka