Accepterad millebergen | Medlem ansökning [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

millebergen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? fletch10

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Lindblad. Oscar är 26 år gammal och kommer ifrån en liten by som heter Bårås. Oscar uppväxt var ganska tuff som barn hans mamma gick bort av steg 4 cancer i lungorna när Oscar var 4 år gammal, Alex pappa har alltid stått upp för Oscar eftersom det har varit tuft för han när han var yngre så hans pappa är en stor del av hans liv. Oscar har fordon som intresse Oscar gillar mest de flästa klasserna av bilar men han gillar nog mest av allt rallly, Oscar är en trevlig och prat glad person, han gillar att umgås med folk och vänner, Oscar är väldigt påhitig han gillar att gå på äventyr och ha kul. kortare sakt så är han en liten nikke nyfiken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan lyfta fram ett leende och ett gott skratt hos andra spelare men även försöka påverka övriga saker med servern då jag oftast säger vad jag tycker och tänker jag kommer bidra med långvariga scenarion där alla parter får det roligt i rollspelandet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte alltid behöver vinna ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna noga kan nämna en av dom viktigaste suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt man ska tänka som man hade gjort utanför spelet exempel på suntförnuft: Du är ensam och väljer att åka in till en MC Klubb som du har konflikt med och hetsa mot dom. Du vet att du är chanslös mot dom och att det är en situation du vill undvika, men du gör det ändå. Det är inte enligt sunt förnuft i de allra flesta fall.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har en hel del erfarenheter inom svensk fivem rp har spelat fivem i cirka 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget övrigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka