Nekad Mille88 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille88

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197980806307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? millenor#8453

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2021

Berätta om din karaktär. Det är en grabb som heter kenneth björklund. Han gillar att åka runt med sina vänner på stan och att bara jobba är trevligt. jag älskar att vara på sin polaras där han brukar hänga. hans favorit mat är hamburgare men taco funkar de också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag tycker att servern har ett seriöst rollspel som jag gillar. jag kommer bidra med ett gott skratt och så seriöst som det bara går. jag älskar verkligen det här seriösa då det blir mycket verkligare och man känner att man blir mer engagerad i spelet och vill tillföra det seriösa men ändå så det blir roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har testat många olika servrar och när jag testade unive så kände jag direkt att den här rp servern kommer jag gilla och det gjorde jag. När jag testade andra serverar så kände jag att de till gav mig inte den seriösa delen av rollspel som jag ville ha men unive så fick jag direkt att det var en helt annan stämning.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på så sätt att både kompisar spelar på servern och att jag ville testa en ny server som jag fått tipsad av många rutinerade fivem spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att göra det roligt att jobba med ett roligt jobb tex bilsäljare. Jag vill vara så aktiv som möjligt på servern och genom så bra rp som möjligt så vill jag ha olika karaktärer med olika jobb så man kan vara så aktiv som möjligt på båda profilerna. att tillföra en bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå några mål på servern, ett kan vara att få ett så bra jobb som möjligt och att kunna känna mig säker från person rån och sådana saker på jobbet och en bra relation med polisen så jag kan vända mig mot de när jag har problem. Och att all som inte rollspelar ska skärpa sig och göra på rätt sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka