Accepterad Mille69 | Medlem ansökning (nmthelaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille Sjöberg

Vad är ditt discord namn? Milletrzs

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Taxi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kung, schysst stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i afrika men är adopterad till sverige (1990), han becknade när han var liten tills han blev catchad av aina sen blev han sosse och nu är han arbetslös och går på bidrag . Hans framtidsplaner är att skaffa sig ett jobb mekaniker och sedan skaffa en massa vänner, samt en fet bil typ en fiat uno eller porsche al india.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas att jag kan träffa kan mer vänner i serven och jag hoppar att jag får uppleva mer roliga scenarion. Jag hoppas min karaktär kan bli anställd på en bilverkstad så att han får göra det han kan göra allra bäst, att jobba med motorer. Men också att bli kriminell och skapa roliga scenarion där jag inte bryr mig om vinst eller förlust. Vill bara ha roligt i scenarion Betyder att man spela för motpartens sida, vilket betyder att man spela för att båda ska ha roligt istället fär att man bara ska vara ute efter att själv vinna scenariot. T.ex när man gör ett bankrån gör man det inte för att vinna utan för det är kul!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Betyder att man spela för motpartens sida, vilket betyder att man spela för att båda ska ha roligt istället fär att man bara ska vara ute efter att själv vinna scenariot. T.ex när man gör ett bankrån gör man det inte för att vinna utan för det är kul!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej eller skit länge sen minns ej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja t.ex VDM när man kör på någon med flit! RDM döda utan bakomliggande anledning. NLR = New life rule och betyder om man t.ex blir dödad o så för man inte komma ihåg vad som hände innan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka