Nekad Mille69 | Ban Överklagan [Toris{

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille69/

Ditt Hex-ID: steam:11000014da5162b

Vad är din discord tagg? Mille69

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-21 004137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår nu att det var helt dumt av mig att fuska. Att använda fusk som esp och aimbot gjorde spelet orättvist för alla andra och förstörde verkligen upplevelsen. Jag var lat och ville bara vinna snabbt utan att ens försöka lära mig spelet ordentligt. Jag hade verkligen inte tänkt på hur mycket det skadar spelet för andra när man fuskar.När jag använde silent aim och sköt bredvid en spelare men ändå träffade huvudet kändes det som om jag var bra, men egentligen var jag bara feg. Det var inte jag som var bra, utan det var programmet som gjorde allt åt mig. Jag insåg att det inte var något att vara stolt över. När jag blev bannad började jag tänka på vad jag egentligen ville uppnå. Jag förlorade ju inte bara mina chanser att spela, utan jag förlorade också möjligheten att bli bättre genom att träna och faktiskt lära mig spelet.Nu vet jag att fusk inte ger någon riktig glädje. Jag kommer aldrig fuska igen. Jag vill spela på riktigt och känna att jag faktiskt förtjänar mina vinster. Det är inte kul att vinna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inte bannad, när jag var ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban! Jag gjorde fel och tar på mig allt ansvar för mina handlingaR. Jag förstår varför jag blev bannad och jag vill verkligen be om ursäkt för det som hände. Jag har funderat mycket på det och inser att jag gjorde fel. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar, och jag ångrar verkligen att jag fuskade och kommer inte upprepa det. Jag vill verkligen ha en andra chans. Jag har lärt mig av mina misstag och lovar att jag kommer att vara mer seriös av mig och tänka efter innan jag agerar framöver. Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig möjligheten att visa att jag kan vara en bra och respektfull del av communityt igen. Jag vet att det inte räcker att bara säga förlåt, men jag vill verkligen visa att jag menar det här och att jag har förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alldelles för länge sedan!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela som en vanlig person och inte bara fokusera på att skjuta eller fuska för att vinna varje skottlossning. Jag vet att jag har missat chansen att ha en rolig och social rp med mina vänner, där vi kunde ha gjort stora rån och skapat coola scenarion utan att fuska. Jag förstår nu att det inte handlar om att vinna på fusk, utan om att skapa roliga scenarion tillsammans. Jag är ledsen för att jag fuskade som en lallare och detta kommer absolut inte upprepas!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig någonsin fuska igen, jag har verkligen förstått hur omoget och själviskt det är. Jag vet nu att det inte kan vara kul för någon som inte fuskar att möta en fuskare i ett scenario. Jag ångrar mig jättemycket och jag inser hur mycket jag förstörde för både mig själv och andra. När jag blir unbannad ska jag verkligen börja om på riktigt. Jag ska skapa en seriös karaktär på Unive, skaffa nya vänner, bil och ett riktigt yrke. Jag vill verkligen göra allt rätt den här gången och visa att jag har lärt mig. Jag är ledsen för allt och hoppas att ni kan ge mig en chans till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka