Nekad Mille69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille69/

Ditt Hex-ID: steam:11000014da5162b

Vad är din discord tagg? Mille69

Vem var det som bannade dig? Fina Philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 194547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att bannad mig för jag satt med esp + aimbotfusk inne på servern bara för jag var för dålig på att skjuta och borde skämmas och kommer aldrig mera fuska för jag har insätt hur skämmigt det är. Jag körde ju med silent aim och kunde skjuta brevid personen men ändå träffa huvudet utan problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inte bannad, när jag var ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen var absolut inte felaktig och jag ångrar mig något enormt och vill nu bli unbannad och kan stå för 100% av allt jag blev bannad utav.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alldeles för länge sedan minns ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rollspela som en normal person och inte Rpa bara för att få skjuta och fuska som en dräng, jag hade kunnat ha en rolig social krim rp med mina vänner och göra flera stora rån och scenarion där fusk ej skulle ha varit involverat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som fan. Jag kommer aldrig någonsin fuska igen då jag insätt hur omoget och hur själviskt det är, kan inte vara kul för en icke fuskare att möta fuskare i ett scenario. Jag ångrar mig som satan och direkt när jag blivit unbannad ska jag söka medlem och börja en seriös gubbe inne på unive och skaffa vänner, bil och yrke.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka