mille67 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

mille67

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milio

Ditt discordnamn: hello__alla12 𝓜𝓲𝓵𝓵𝓮𝓮𝓮

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff föra att jag gillar unives server och skulle vilja testa mig omkring med olika staff roller så jag kan få bort alla lallare som bara vill förstöra

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att staffsen är slarviga och inte kan hålla borta alla lallare från serven, dom är för snälla dom vill inte ta bort dom dåliga på serven

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sammarbetear bra så man inte bråkar låter 1 prata i taget så de inte blir liv i support/IG jag skulle sammarbeta bra med dom för jag skulle hålla en bra ton snäll mot alla

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer agera väldigt bra i min roll, kommer göra allt seriöst ska behandla mitt staff jobb som att de vore ett hel tids jobb, jag kommer vara så aktiv de går och allt ska gå smidigt så alla kommer från support nöjda

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att satsa mer på att hjälpa folk än mitt rp alla spelare går förre mitt rp, jag gör inte så mycket i mitt privata liv så kommer ha 10h om dagen på unive för att fiveM är mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat gangska länge men mitt gamla konto/fiveM blev bannat så har nytt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har ägt fler tal servers och har varit staff på flertals servers så jag vet hur man ska hantera såna sitvationer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, tack för att jag fick chansen att ansöka

Tillbaka