Accepterad Mille221 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille221

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199173135793/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Anderberg

Vad är ditt discord namn? Mille#5946

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Han heter Leif Handsome och är 18 år, Jag är snäll och ödmjuk, men har en liten kriminell sida men inte öppen, han jobbar och motiverad, hans barndom var svår svår, pappa är alkoholist vilket gör honom väldigt glad Drabbad, han har dåligt humör och ogillar drinkare, hans mamma dog i cancer när han var 15 år, sedan började han börja stjäla från olika butiker och umgås med fel personer. Han har även en bror som är väldigt kriminell men han bor just nu utomlands med miljoner på sitt konto, min karaktär slutade socialtjänst för att han mådde dåligt och ville begå självmord, nu är han på flykt för att de vill sätta det på behandling. hans hobby är att köra bil, och är väldigt förtjust i bilar, han älskar att träffa bilar och kolla andras bilar, han älskar också att dansa på klubbar/barer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag kan bidra med bra rp, jag kommer skapa många roliga scenarier för skojs skull för båda parter och jag vill även bli medlem för att söka jobb på listan vit och även för att skydda dig mot olika situationer. Jag vill också kunna lära mig mer om RP och öka min RP-nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra RP, och även skapa roliga scenarier. senare i framtiden kan jag också hjälpa till att utveckla tjänsten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte bara gör vinst i ett scenario, utan jag spelar även för den andra partens bästa så att de inte blir uttråkade. man behöver inte alltid vinna en tomt men de är lika roliga för båda parter som en biljakt om jag blir jagad och det pågår länge och blir gripen av polisen, de är alltid glada för dem.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom min kompis för att han sa att den va jättebra med bra rp och scripts

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka