Nekad Mille1231 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille1231

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? lilebo1

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Firlos och han har varit med om mycket inom sitt liv först från början så bodde han i ett litet hus i ingenstans och han bodde med sin mamma och pappa och hans bror. Gustav hade det rätt så svårt hemma för att han hade adhd och det blev mer och mer påtriggande under åren och när han var 9 år gammal så kom det att han adhd till alla hans vänner men det var ju inge nytt. dem trodde hela tiden det och senare vid åldern så spelade han mycket sporter och sånt och tänkte att han ville satsa på det men senare när han gick ut högstadiete så gick han fotbollsgymnasium men 1a året där så tänkte han för sig själv eftersom det inte var på långsikt ett bra val för att han visste ju inte om man hade vad som krävs för att bli fotbollsspelare så bröt han till natur och tillslut blev han mäklare och nu gillar han mycket bilar och tjejer och sånt och sedan lever han vidare. nu i sina sista dagar så lever han lyckligt med sin flickvän och sitt 2 åriga barn. han har även köpt en av sina favoritbilar som är en Mercedes.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt, både bra och rolig rp som håller sig till reglerna. Hjälpa staffs genom att t.ex reporta när jag ser någon som bryter mot en regel. Även ha en seriös karaktär med en bra bakgrund. Jag kan även bidra med att hålla mig till reglerna hela tiden så att jag inte förstör någons rp. Jag kommer rpa så bra jag kan medans jag spelar på servern för att göra det roligt för mig och alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska bete sig dåligt för att man har förlorat ett scenario utan man ska vara glad och försöka hjälpa de andra som vann så att de får en rolig upplevelse. Man ska alltså inte bara tänka på sig själv och att man själv ska ha det bra och roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag här kommer några -RDM- Random deathmatch och det är att man dödar någon utan anledning! -VDM- Att man dödar någon med ett fordon utan anledning - Powergaming - Att man tillexempel inte rpar på skador om man krockar och så vidare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i många år så jag har bra sådespeleri.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte plagierat denna text, jag har bara kopierat in min gamla eftersom jag skickade ansökan innan det hade gått 24 timmar. annars inget annat och tack för ni läste min ansökan

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan på 24 timmar.

Du får ansöka igen om 22:58 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka