Accepterad Mille1 | Ban Överklagan [1nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199733354186/

Ditt Hex-ID: steam:110000169af2eca

Vad är din discord tagg? jonsson.15

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: 1770678675704.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde /spawnmenu i en skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog min bil från gänghuset till en prio jag fick på luren. När jag kommer fram så ser jag några bilar och då hoppade jag och en till ut för vår bil gick sönder och då sprang vi iväg o gömde oss för de kom typ 2 bilar o vi visste ej vad vi skulle göra då vi bara va 2 st men sen sköt vi ner 1 grabb och sen drog dom andra bilarna o då tänkte jag ej o de va då jag tog spawnmenu. Efter en stund så spawnae jag i gänghuset som jag då tog spawnmenu till sen kom ett staffsamtal o då sa han att ja skulle hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ingen felaktig ban det va jag själv som gjorde fel och helt mitt egna beslut att göra de jag gjorde som va fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan för shoot on sight i mars 2025 typ och ja jag tog lärdom av det då jag aldrig gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat laga bilen kanske istället för o ta spawnmeny.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska rpa sig fram och inte abusea.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA det är uppfattat

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka