Accepterad Mille TR | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/user/gtnq-pbvb

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? Mille TR#2513

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min berättelse. Clarks föreldrar dog i en bil olycka, de dog när Clark var bara 10 år gammal, föreldrarna var väldigt unga de med, mamma Malin var bara 24år gammal och pappa Calle var 26, jag växte upp i en stad som heter stockholm, jag gick i sofia skola och sedan så pluggade jag vidare på högskolan, jag har vissa speciela känslor, jag blir arg väldigt lätt, min diagnos heter aggressions problem och så har jag också adhd vilket gör att jag har väldigt svårt att sitta still och konsentrera mig. Clark är född 1997-01-03 alltså 25 år gammal, Clarks intressen är att vara på car meets och hemma fester, Clark planerar att skaffa som framtida jobb på Mekonomen . han har varit intresserad av sportbilar ända sen han föddes, och det Clark älskar mäst är att var med sina vänner och hänga i staden. Men även meja på bilar så han önskar att bli medborgare så han kan skaffa sitt dröm jobb på mekonomen. hänger han med många kriminella gäng och kriminalitet finns i hans värld han kanske kliver in i den världen i framtid men först satsar han på ett godkännande av staten att få bli medborgare. Kortfattat men han har hela livet framför sig, ses

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag har sett streams från denna server och det ser kul ut så jag ville testa eftersom jag har många vänner som spelar på Unive så det skulle varit kul om man fick va medlem så man kan nå alla funktioner Men också värkar det vara en jätte bra och trevlig server och jag har sett många youtube videos när dom spelar på
Unive och det verkar vara den bästa serven någonsin men också väldigt bra staffs och ägare. Intresset gav mig att det finns många personer inne varje dag som man kan rpa med alltså ingen död stad utan ganska bemannat. Aktiva staffs som ser till att allt är bra också. Clark Wallin ska bli verifierad för att han ska kunna rpa bättre, t.ex att han skaffar ett jobb på en bilverkstad och hjälper folk med deras bilar när de går sönder. Eller nått annat socialt, bil inriktat jobb. För att jag ska kunna ha tillgång till alla saker som en medborgare kan Jag har också. blev P bannad för en bugg men ska nu göra en ansökan igen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla min rp mer. Jag hoppas att jag kan träffa kan mer vänner i serven och jag hoppar att jag får uppleva mer roliga scenarion. Jag hoppas min karaktär kan bli anställd på en bilverkstad så att han får göra det han kan göra allra bäst, att jobba med motorer. Men också att bli kriminell och skapa roliga scenarion där jag inte bryr mig om vinst eller förlust. Vill bara ha roligt i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska hålla hög rp nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Jag upptäckte Unive för 1 år sedan då jag såg en av mina favvo streamer Lexty som spelade och spelar här och jag började här i någon månad sen tog jag en paus här och började på ortenwave men tänkte att jag vill testa nytt så jag sa upp mina roller och ska nu börja på Unive!

Tillbaka