Accepterad Mille TR | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262310624/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Mille TR#2513

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? ett dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, kör för orealistiskt. tänk på din körning nästa gång

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle max testa min bil, så jag körde orimligt fort och krockade, så jag är okj med denna bannen men det är tråkigt att vara bannad och jag har absolut lärt mig att ej, kör orimligt snabbt i stan på motorvägen är det välokej? men jag tror han valde att banna mig för jag körde väldigt fort i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle max testa min bil, och så krockade jag tyvärr, då ser jag att två staffs börjar specca mig och jag bara fan nu e jag bannad 10 dar men sen så blev jag bara bannad i 1 dag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja det tycker jag ej, asså denna var inte felaktig men jag skulle önskat kanske en kick så jag lär mig isf en ban i en dag, men denna var ej felaktig!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång så skrev jag OOC, i scenario så blev bannad sen dess så skriver jag e i OOC.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut kunde testat den på motorvägen isf för i stan, och kunde tänkt mig lite för så såna åtgärder ej sker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte kör snabbt i stan igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag känner att du har lärt dig ändå att du inte ska köra så.
ser jätte dåligt ut när man kör så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka