Nekad Mille TR | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262310624/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Mille TR#2513

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? ett dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovt lall, sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså kanske för att han kom in i fel sitution, jag slår inte folk utan anledning, jag slog han för att han lallade med en i mitt gäng han slog han och massa annat då sa jag kom jag vill bara prata då puttar han ner mig i vattnet vid trygghansa, då går jag upp och bara vem fan slåru? idiot och jag slår tillbaka han slår då mig tillbaka, och jag gör en /me drar ut och slår mot tinningen hårt, jag blir då bannad, pga Grovt lall, sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev ner puttad vid hamnen, Brevid trygghansa parkeringen, då går jag upp och säger till han vem slår du ha? han bara en bög, jag bara slog han han slår tillbaka och sen hoppar han in i sin bil och jag gör en /me drar ut och slår hårt mot tinningen, sen blev jag bannad, ångrar att jag tog min tid på en kille som jobbar på Qpark

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till och från, Sather, kom in i fel sitution, han hann aldrig se det den andra gjorde derför så blev det ju lite konstigt, men jag erkänner att jag inte gjorde rätt, men hoppas på en unbann, men jag fattar om han vill att jag vänatar ut hela bannen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad en gång för suntförnuft när en grabb slog ner mig vid polisstionen och jag slog tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara, skitigt i han så tar staffsen han om han isf att jag ska få åtgärder

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ej slåss mot lallare, och att tänka bättre innan jag tar beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vi har diskuterat detta på väldigt många möten. MAN SLÅSS INTE PÅ ALLMÄN PLATS. Det är såpass låg rp att det är löjligt. Man ska rapportera in det och då du ej verkar förstå att det är fel så kommer vi neka dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka