Accepterad Mille TR | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gtnq-pbvb

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Mille TR#2513

Vem var det som bannade dig? AQ

Hur lång tid var din ban? Ett dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag slocks på piren vilket ej är okej, men en konstig sak är ju att jag blir bannad och ej han som började att slåss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Stig och tjuvlyssna på några killar på piren sen börjar jag och en till gnabba så slår han t mig och jag slår tillbaka som självförsvar, vilket som företaget irl.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till och från, jag slog ju, men om jag ska ha ban för att försvara mig själv är oklart men jag respekterar till 100 prolle

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad här tidigare faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara tagit killens (id) och sen bara fått han bannad så att jag ej får konsekvenser och bara han!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig slåss på piren för så kan kanske staffsen uppfattar situationen fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

jag vet inte om jjag e godkänd eller inte ge mig ett svar?

Framöver tänk på din RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka