Accepterad Mille TR | Ban överklagan [30]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262310624/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Mille TR#2513

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? P Ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Troik valde att banna mig pga Vdm då han såg från sin vinkel och inte min, Min vinkel var bara att alla stod stilla Som det ser ut innan det blir en restart jag kör in jätte lungt i garaget min kompis skriker i dc vad gör du? du vdmar massor av människor, jag säger tillbaka vad snackar du om? det är ju restart, sen ser jag att det ej var restart jag var p bannad jag hoppar support direkt och frågar varför jag e P bannad, han säger Mass vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till piren och chilla, när jag kommer dit sår alla afk liksom typ innan som det blir innan restart, jag kör snabbt till garaget och sen från inge stans så blir det server disconnect och jag bara bra nue det restart men då står det p bannad min dc blev dissconnectad och jag startar upp den igen min kompis frågar vad det du? jag bara va? det är ju restart eller?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig men eftersom jag ej har klipp blir den ej felaktig så jaja.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att byta jobb en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inget på denna fråga Troik vet varför

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har ej gjort något eftersom för mig så bara köre jag lungt in i garaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka