Nekad Mille TR | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262310624/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Milsjo#4767

Vem var det som bannade dig? eliasc123

Hur lång tid var din ban? 5 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 165442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske för jag var helt mongo och sprang iväg från folk som riktade med vapen mot mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag satt i en bil med en och sen skriker han något och alla börjar rikta på mig jag tar hans bil och kör iväg!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en helt klockrent bra lagt bann som jag accepterar att jag blev bannad för. Men jag har tänkt att börja få unive igen efter ett 7 månaders uppe håll från rp. Så vill bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg några då det var över 5 månader sen(:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde rpat mera inom sunt förnuft och lyssnat på deras ord och krav!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ej göra om detta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka