Accepterad Mille TR | Ansökan till Servervakt | Borenstam [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad heter du på discord? TR#2513

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo jag går upp, cirka 06:50 käkar frulle. Sticker till skolan vid 07:40 - Till 14-15 tiden ungefär sen drar jag hem och spelar om jag ej har träning! Sen på kvällen spelar jag till typ 21:00+ på vardagar på helgen så kan det variera!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har haft en karaktär här, sedan ett år tillbaka men jag började spela här påriktigt för cirka 2-3 månader sen!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 17 gånger! många felaktiga men många lärorika. Jag fattar ej hur jag ska skicka, men kan skicka Pm till den som läser!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo en servervakt har mycket ansvar, men det viktigaste är nog att hålla alla lallare (Nya Rpare) dom har inte riktigt fattat grejen med RP än och då kan det vara nyttigt med en Kick eller ban så lär dom sig hur man ska bete sig, dom grövre regelbrotten som förekommer tar staffs hand om!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag känner att unive är en skit rolig och trevlig server, jag har spelat här ett tag men ibland känns det som att man behöver ha den dära hjälpande handen direkt och då känner jag att det skulle vara ett effektivt sätt för mig att hjälpa till med en sån lätt uppgift. Att hålla borta allt lallande som förkommer på piren som staffs inte hinner med, men självklart över allt inte bara på piren! Staffs har mycket att hålla koll på så att vara servervakt kommer inte förhindra min rp så det är en anledning till att jag söker till just servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korruption/abuse är väldigt simpelt att fatta. När man till exempel, revvar sig själv under en skottlossning för att du blivit träffad eller av andra skäl inte längre är vid liv. Ja hur kan det på verka en servervakt? Jag har aldrig själv varit det men vet hur en Abuse/korruption ser ut inom servervakts permsen. T,ex du kickar någon ur ett scenario för att du själv är så beroende av att vinna scenariot är en perm abuse.

Godkänd,
han visar under sin intervju att han tar Servervakt rollen på allvar och han kan utveckla sina svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka