Nekad Millán | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millán

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198885341644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Backlund

Vad är ditt discord namn? Millán#0429

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Mustafa Hannah och är i 23 år åldern. Mustafa har tillbringat 3 veckor i staden och arbetar hos Postnord. Mustafas ursprung är Irak och kommer från en stad som blivit väldigt utsatt för krig och är lite traumatiserad från kriget. Men idag arbetar han hårt för att få bort det mörka förflutna och få en framtid där han kan bidra med något i samhället. Hans dröm sedan liten har alltid varit att bekämpa brott och ha ett rent och brottsfritt samhälle. Han vill bli polis.
Under denna tid har Mustafa lärt känna några människor där dem byggt en stark gemenskap mellan varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenhet av RP, jag kommer både ge och ta i scenarion och inte endast spela för egen vinning.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt aktiv server med flera roliga scenarion som sker vart man än är. Väldigt bra regler för en fin RP och andra spelare som hjälper de som behöver hjälp såsom nykomlingar i staden.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive genom vänner då jag hört att det är en rolig och aktiv server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha rolig RP och få lära känna andra karaktärer där mycket skratt är involverat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att uppnå roliga scenarion med andra karaktärer och inte få min solbränna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är den ända servern jag är aktiv på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka