Nekad Milkey | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milkey

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198884038518

Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? slisketmilkey#9872

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20 år gammal från Malmö som alltid haft drömmar om att bli egenföretagare men när han inte kunde gå den rätta vägen och allt började gå snett. efter att hans bästa vän dog o han hamnade i depression, han var helt förstörd och sökte bar hämnd och det var där han tog sitt första liv, nu är han helt tom på insidan och kan aldrig se sin mamma i ögonen igen, hur hon brukade se stolt på honom då han pluggade på högskolan har nu blivit en kriminell, sen börja han puffa och sälja droger för att försörja familjen. nu är han helt fast i den kriminella världen och hittar inte en väg ut. han vill bara röka på och chilla med grabbarna. så han kan sörja över dem han förlorat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill utveckla serven och bidra med så mycket jag kan. och ha en så bra upplevelse och göra en bättre upplevelse för andra att spela.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag inför liv i RP och att hålla mig till en bra och god RP och får det bli och kännas så realistiskt så möjligt. Jag kommer även kunna hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag googlade upp bästa svenska roleplay serverna på FiveM. Unive var första resultatet. och massor av rekommendationer från mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka