Nekad Milkey | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milkey

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? slisketmilkey

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. mitt namn är Milkey Slisket jag är en ung man på 22 som är från malmö. jag älskar att chilla me grabbarna o ha kul. mina intressen är att göra pengar och att träna. här i stan vill jag vara en exemplarisk medborgare och ett fint exempel till alla nya spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på unive sen flera år tillbaka och har alltid haft ett bra Rp spelat rättvist och försökt se till så att inte bara jag men att alla ska kunna njuta av spelet o ha kul. hjälper offta nya i server komma igång har gett bort mer än 50 bilar till nysa spelare 100+ telefoner och fuuullt med pengar oxå. så att folk kan få samma spel upplevelse som mig och ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spela ensidigt och se till så att båda kan prestera o ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har och kan dom bra efter så lång tid här på unive. som att man inte får döda någon på öppen gata man får inte köra på folk. man ska spela ömsesidigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 4 år på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på unive i 4 år är en väldigt social person och kommer snabbt in i nya kretser är oxå en av er favorit donatorer har använt så mycket pengar på bilar, hus och skit det inte ens går. och förmodligen kommer jag fortsätta göra så oxå

Nekad.
Anledning:
Utveckla karaktärsbeskrivning, utveckla vad det innebär att spela för motpartens vinst samt utveckla och ger exempel på vilka regler vi har på unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka