Accepterad MILK_snape | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Ditt Hex-ID: 1100001453773fb

Vad är din discord tagg? MILK_snape

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-23 031044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog en securitas bil och körde runt med den och jag tror att personen som hade billen var där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade just gått in i spelet och skulle ta ut min bil när jag märkte att jag inte hade några nycklar så jag fånga några personer om jag skulle kunna få skjuts men alla sa nej så jag tänkte sno en bil men det fanns bara låsta så jag fråga lite mer om jag kunde få skjuts men alla ignorera mig eller sa nej så tänkte ta en bil men alla var ju låsta men efter typ 1 minut så kom en securitas med en bil och tänkte ta den jag vänta till han hade gått från bilen. jag sprang och kolla om den var olåst och de var den så jag kolla runt om de var någon som skulle se mig efter de så startade jag kanske plocka upp min kompis för han behövde också nycklar sen började jag köra och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel jag skulle inte ha tagit en jobb bill jag skulle ha fråga om skjuts och inte bara ta bilen de var inte en felaktig bann de var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare jag lär mig av alla barn men jag måste ta åt mig mer och tänka på reglarna mer på nätterna för de är så lätt att bara tänka “aa det är typ inga staffs inne de gör inge om jag tar en bil” och de är som förstör rp för mig. jag måste lära mig att reglerna ska man alltid lyssna på inte bara under dagen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara fråga om jag kunde få skjuts och vänta lite längre och ha lite bättre tålamod och inte ha så mycket stress för det är bara ett spel och jag hade inget att göra så det fanns inget att skynda sig åt. jag skulle bara ha väntat eller sprungit dit eller bet om en taxi i twitter

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ha lite har tålamod och inte ska ha så bråttom och inte stressa så mycket över så saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka