Nekad MILK_snape | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MILK_snape

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Ditt Hex-ID: 1100001453773fb

Vad är din discord tagg? MILK_snape

Vem var det som bannade dig? Arrekung

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-08 221700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c-logg när jag var död på en skottlossning och stängde av spelet under scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukan och skulle stanna en person, när jag hade stanna så tryckte jag f6 så jag fick upp min ‘polis meny’ när jag hade uppe den så råkade jag trycka på sök inom misstänkt och såg att han hade ett vapen. när jag råka söka igenom han så körde han iväg och jag böra följa efter han, Jag följer efter han i typ 1-2 minuter till hans bil gick sönder och och han springer ut ur bilen och börjar springa sen ser jag att han har en pistol så jag bakar ett par meter sen hoppar jag ut skjuter tillbaka sen så dör jag och mitt spel kraschar sen går jag in igen och efter typ 5 minuter så spawnmenuar jag och spawna arbetsplats

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel jag skulle bara ha blöt ut eller skicka överfallslarm innan jag dog och inte spawnmenu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad för C-logg förut och jag kommer aldrig göra mon de för nu har jag lärt mig hur grovt staff de är och jag kommer försöka tänka på alla regler mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle ha bara köra därifrån när jag såg att han hade ett vapen och Och jag skulle inte ha spawnmenua jag skulle bara vänta där och blöda ut om ingen hitta mig jag skulle kanske och trycka på överfallslarm innan jag dog Men egentligen skulle jag bara köra därifrån för att jag var själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag skulle ha bara köra därifrån när jag såg att han hade ett vapen och Och jag skulle inte ha spawnmenua jag skulle bara vänta där och blöda ut om ingen hitta mig jag skulle kanske och trycka på överfallslarm innan jag dog Men egentligen skulle jag bara köra därifrån för att jag var själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka