Nekad Milk | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198953641849

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Milk#2744

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26. Var uppfödd som gatubarn i slumområden. Han brukade snatta godis från de flästa affärerna. När han växte upp så fick han ett större intresse för att stjäla, han blev en större kriminell. Hans intressen är bilar och stjäla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är aktiv, gillar seriös roleplay, snäll, och vill hjälpa till i både discorden och i fivem servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad i unive för att jag gillar att grinda pengar och att spela med andra folk som gillar roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en vän, vi hade letat efter en bra och seriös gta roleplay server för ett tag, sen så fann min vän unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt roleplay är att det ska vara så riktigt som möjligt och att det ska vara roligt att spela med mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att se till att folk ska spela mer seriöst och att mer folk ska börja spela unive och mer gta roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte i andra servrar för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka