Inaktuell Miljon.l10 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milo_coca

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
25
Ange ditt födelsedatum: 19 Juni 2009

Vad heter du på discord? Milo#6862

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300+

Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara aktiv minst 2h varje dag

Vad heter du? Bertill Johansson

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag har simmat 2 mil som längst

Varför vill du bli polis? För jag vill hålla kriminelt borta från denna staden samt att jag vill hjälpa samhället till en tryggare plats jag kommer kunna jobba bra då jag har jobbat hos sjukvården och räddningstjänsten och vet vad radiodeciplin är och jag kan jobba bra med kollegor och jag vet att man ska lyssna på folk som är högre uppssat än en själv

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att göra denna staden till en tryggare plats och samarbeta med kollegor så kommer vi lyckas göra denna staden så trygg som möjligt samt att man ska kunna gå runt på stadens gator utan att känna att bakom ett hörn så kan man blir rånad eller likanande vill att denna stad ska bli tryggare

Vad vet du om yrket i helhet? jag kan lagen samt vet vad radiodeciplin är jag vet hur man hanterar tjänste vapen samt batong och liknande vet hur man använder sirener på sitt tjänste fordon

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har erfaenheter inom tjänstefordon och radiodeciplin då jag har jobbat hos sjukvården och räddningstjänsten och vet hur man jobbar med kolegor

Hur är du som person? Jag är en schyst person som gärna pratar ut om det är något jag kan hantera stress jag lyssnar på folk och bryr mig om folk

Är det något vi bör veta om dig? jag är ofta hungrig

Tillbaka