Accepterad Miljon.l10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_coca

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198876231353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Milo#6862

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Bertill Johansson är 23 år gammal han är hel svensk när han var 6 år så fick hans pappa sparcken från polisen och då sökte han till brandman och fick jobbet till Bertill var 13 för då dog han av canser och då fick hans mamma ta hand om honom på egen hand när Bertill var 17 år då började han sommar jobba för postnord och det gick bra sen när han blev 19 ansökte han om att få jobba heltid på postnord och då blev han godkänd när Bertill Blev 22 år på han fördelse dag så skulla han och hans mamma och åka go kart men så voltade dom med bilen och hans mamma överlevde inte men bertill blev inlagd på sjukhus och klarade sig han fick liga där i drygt ett halv år sen när han komma hem så fick han jobb sten hårt för att få ekonomin att gå runt och det går den än idag han äger en pickup han har linser för han kan inte riktigt se ordängtligt han har bott 2 år i ryssland när han va 8 och det gillade han men det var lättare att få jobb i sverige som han fick flytta tillbacka

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer ge allt jag kan för att höja min rp nivå och kommer vara snäll försöka hitta många nya kommpisar det kommer vara en rolig resa med blod svet och tårar och även fast jag är så ung så tycker många att jag är mogen jag är online nästan varje dag jag har inte så svårt att prata med nya folk jag har spelat i typ 3 veckor nu och jobbat på postnord det är inte så roligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag kommer ge allt jag kan för att höja min rp nivå och kommer vara snäll försöka hitta många nya kommpisar det kommer vara en rolig resa med blod svet och tårar och även fast jag är så ung så tycker många att jag är mogen jag är online nästan varje dag jag har inte så svårt att prata med nya folk jag har spelat i typ 3 veckor nu och jobbat på postnord det är inte så roligt

Hur hittade du Unive? många streamers kör på denna servern och när jag såg dom spela på denna servern så kände jag att jag ville ochså köra på den och minna kommpisar kör på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få många nya vänner och att vara snäll och börja jobba hos räddnings tjänsten det hade varit riktigt kul att få vara med om mitt dröm yrke irl är att jobba inom brandmänen eller bli krim och joina en grupp det hade varit riktigt roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få många nya vänner och får vara krim eller jobba hos brandkåren

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka