Nekad Miljon.l10 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_coca

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? Milo#6862

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ser många som vill bli medlem men det är några som inte får svar på ett tag så jag tycker jag är rätt person och ta in för jag har mycket tid eftersom jag är så ung så har jag mer tid över för jag går ej i skolan lika länge jag kommer vara väldigt aktiv så jag kan vara aktiv och läsa ansökningar samt ta intervjun jag har iprinsip från 15:00 till 17:00 och sen mer på kvällarna så enligt mig har jag rätt så mycket tid

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? som sagt så har jag mycket tid över så jag kommer kunna ta många intervjuer samt fixa ansökningar väldigt ofta vilket betyder att jag kommer göra det jag ska jag är väldigt trevlig av mig skulle jag säga

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemötta folk scyhst samt alltid vara trevlig jag hade typ inledigt en intervju med hur mår du lite snällt så jag kan

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill att man ska kunna reglerna man ska kunna reglerna för att bli medlem för om man blir medlem kan man få vilket jobb som helst och kan man inte reglerna så ska man heller inte vara medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag ser att hans ska kunna dom flesta reglerna med dom flesta menar jag 90% av reglerna som hör till medlem jag tycker att man ska ha bra rp för samt så som medlem kan du få vilket jobb som helst med medlem och då ska man kunna sköta det

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag känner att jag har ansvar om alla medlemar som ska vara här har jag ansvar över dom som jag godkänner har jag ansvar att dom sköter sig

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet inom detta ää från 15:00 till 17:00 timmar på vardagar och minst 14:00 till 01:00 timmar på helger kan även bli mer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar ej på någon annan

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Senast ändrad:
Vet att den inte blev super bra men hade inte så mycket tid just nu att skriva men vill gärna bli det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka