Accepterad Milian250 | Medlem ansökning [eric_cool] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milian250

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? Milian250

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milian Makavelli 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig hjälpsam lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är från stockholm. Och han var fattig när han var liten han var deprimerad och hans mamma och pappa bråka ofta. Han började hänga med fel och folk och dummar sig dem snattar och sälja droger och så vidare . han börjar fatta att detta var inte bra men han känade så mycket pengar så han forsätter och vara kriminell i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och långa scenarion, jag kan bidra med en karaktär som följer alla serverns regler, jag kan bidra med en väldigt hög och seriös rp nivå och till sist men inte minst så kan jag bidra med en karaktär som sprider positivitet och ger ett bra inflytande på serverns rp. kommer också raportera om jag ser ngn göra fel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för båda parterna och inte bara för sig själv i ett scenario som te.x om jag kidnappar någon att jag inte ska gå kidnappa han igen efter 10 minuter eftersom att det blir väldigt tråkigt från hans sida och det tyder på att man spelar för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag bröt mot ooc och jag har lärt mig att man inte ska gå fram till någon och fråga vilken knapp man ska göra ngt på och istället använda den lokala ooc chatten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar ngn utan ngn anledning VDM att man dödar ngn i ett fordon utan anledning Fearrp att man inte värnar om sitt liv. NLR Att man inte ska minnas saker som hände när man dog t.ex att man dör av att man blir påkörd då ska man inte komma ihåg det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är aktiv och lallar inte har varit medlem förut och haft hög rp nivå blev felaktig bannad gjorde en ban överklagan den blev acepterad men fick ej tillbaks mina roller

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka