Accepterad Milian250 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milian250

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199587874301/

Ditt Hex-ID: steam:1100001610355fd

Vad är din discord tagg? Milian250

Vem var det som bannade dig? Shurdakingツ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-11 234505.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte han trodde att jag bytte till min sjukvårdare karaktär bara för att hjälpa min vänner men dem är inte ens mina vänner och fick gps på tjänster appen och åkte dit och det där med kryckorna det var mitt fel att jag glömde det men alla gör väl fel det var inte bra gjort av mig men det har varit kaos på sjukan man är trött och jag glömde ge krycka och de är tydligen korrupt han trodde nog också att dem sa till mig på min andra karaktär att jag skulle komma med min sjukvårds karaktär och ge dem vård

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick gps på tjänster appen att några behövde hjälp för att sin kompis hade blivit medvetslös när jag väl kom fram hjälpte personen sen när jag var kla gav jag han krycka men sen kom några till som behövde pålster så jag gav dem de och glömde ge dem krycka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en fel aktig ban för att jag glömde ge kryckor det hade varit kaos på sjukan man är trött och jag glömmer ge krycka och de är p ban för de det . och jag var inte med deras gäng. det var inte med flit att inte ge krycka plus jag hamnade i staff samtal där jag pratade med ngn och då sa dem typ vrf är du där och sånt och sen sa han att han skulle lägga ban och då sa han att jag hade varit korrupt genom att mina vänner hade sagt till mig att gå in på min andra karaktär och ge dem vård och då sa jag att jag hade varit inne på denna karaktären i typ 2 tim och då sa han vad gör du där då då sa jag att jag fick notise på tjänster appen att det var en person som var medvetslös som behövde hjälp . och då sa han aa åk där ifrån ba så blir det ej ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av metagaming en gång när jag var ny till fivem då lärde jag mig att man inte ska ta informetation av dc och jag har blivit bannad av reaktion rp när jag var ny till servern då med då lärde jag mig att jag måste reagera på .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att ge dem krycka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska alltid tänka på att ge krycka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kommer jag få tillbaks mina roller om min ban överklagan blir acepterad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka