Inaktuell Milian123123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad heter du på discord? En galen svenne#0068

Vad är ditt hexid? En galen svenne#0068

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag kände att jag ville hjälpa Unive med medlemskaps ansvarig och jag gillar att vara det sen vill jag att alla som spelar på Unive ska känna säg hemma speciellt dem nya som kommer in dem ska vara trygga på Unive och det är därför jag på ett sätt bill bli medlemskaps ansvarig för att jag vill hjälpa Unive till 100% och vill att alla som kommer in ska vara mogna och kunna rpa inte lalla och sånt men sen är jag bra på ta intervjuer t.ex. så jag känner mig redo för ett större uppdrag en bara SV.
så det är därför jag ansöker till medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är mycket erfaren inom att vara medlemskaps ansvarig och jag kommer kunna hjälpa folk till 100% så kommer kunna ta mycket intervjuer till alla icke medlemmar som ansöker till just medlem.
Jag kommer behandla alla med vilja och att alla kommer känna säg trygga och dem som ej kanske vet alla server regler kommer jag kunna hjälpa till 110% så att dem har en extra chans om dem ej blir godkänna på muntliga sen vet jag hur man ska behandla alla andra medlemskaps ansvarig sen dem som behöver hjälp med kanske en fråga eller 2 så kommer jag vara snabb PM.
så det är därför ni ska välja just mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemötta folk med respekt det ska man även göra med alla som spelar på Unive.
man ska alltid vara vänliga mott nöja och även folk som spelar på unive men man ska som sagt vara trevliga mott folk som kommer in på Unive och som ska börja spela på unive.
Sen hatat jag folk som trycker ut folk t.ex. säger vi om nån är dum pm för att han ej är medlem så kommer jag säga till den personen att han ska sluta det är ett t.ex.
sen vill jag att alla ska bemötta de nya med respekt som sagt och man ska ej hålla på trakassera folk för då kommer jag gå till en staff om man gör det.
så det är så man ska bemötta folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man ska ta in folk som har erfaren heter och och som inte lallar och dem som inte kan reglerna måste läsa dem innan dem ansöker för när jag kommer ta intervju och dem inte kan några regler kommer jag neka dem men om dem kan alla regler och dem man ej vet lalla kommer jag godkänna dem som jag tror är mycket erfaren.
sen kommer jag ta mycket ansökningar på forumet och dem som ta muntliga intervjuer.
sen kommer jag även hjälpa folk pm t.ex. eller folk som kanske söker mig någonstans men dem kommer jag hjälpa till 110%.
kommer också som sagt ta så mycket intervjuer och ansökningar som jag bara kan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker folk ska kunna alla regler t.ex. VDM, RDM, Combatlogg och sånt men sen om dem ej kan något så kommer jag att säga att dem bli nekade men kommer säga att dem kan ansöka om igen och sen att dem kan skriva pm om hen behöver hjälp med någon fråga.
kommer och fråga om dem har spelat fiveM innan sen vill jag att dem ska berätta lite om sin karaktärs Händelse.
men dem ska kunna regler inte bara komma in och vdma eller rdma eller något annat regelbrott.
så det är väl det jag kräver folk ska kunna och som dem ska göra och inte.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kunna hjälpa icke medlemmar om t.ex. det är nån som behöver hjälp med en fråga eller 2. och ta ansökningar på forumet och som sagt ta intervjuer och sånt det är det jag kommer ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv nästan varje dag men kommer ha träning på måndagar på fredagar sen mån-fre har jag skola och sluta klockan 15:00 men kommer kunna ta intervjuer 2-3 timmar dagligen då jag rpar lite varje dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag ej.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka