Ej Antagen Milfhunter7 | Chef-jobb ansökan (Kriminal vården (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminal vården

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? knug123.

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? drygt 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr chef på mekonomen. Så jag har ganska mycket kunskaper om att göra chefs arbete ig och även på discord. Jag har en väldigt hög och seriös rp nivå. Jag har varit polis chef på i en annan stad så jag har lite erfarenheter från den staden om hur man. är det är ju lite skillnader från att vara polis och kriminalvårdare. Så jag kan mycket om att ha arbets interjuver så man anställer folk som har lite erfarenheter. Om yrket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina första planer med kriminalvården. Är att titta igenom discord hur alla har jobbat. Höja och sänka folk kanske sparka folk också. Så kommer jag även att titta hur mycket folk dom har anställda Ifall vi behöver mer folk . För en sak jag vill är att höja säkerheten på kriminal vården. Sen om någon dag vill jag ha ett ,öte och titta hur dom tycker att det funkar om vi måste fixa ngt så kriminal vården blir ännu bättre än innan . Sen kommer jag även se till så att alla är nöjda med sin arbets plats och jobbar så mycket som möjligt. Sen finns det mer.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 4 timmar om dagen mer om jag har tid

Har du läst våra Regler? ja. jag kommer pausa min krim roll om jag blir godkännd

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad. du får inte ha varit kriminell på den karaktären du är chef över kriminalvården på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka