Ej Antagen Milfhunter7 | Chef-jobb ansökan [Bahama Mama's]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? knug123.

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag var bitr chef ett längre tag på Mekonomen så därifrån har jag fått lärt mig väldigt mycket bra som man kan behöva som chef: Jag har väldigt mycket kunskaper inom vad man ska göra i dc och ig som chef. Jag har en väldigt hög och seriös rp nivå.Jag har även mycket erfarenheter inom att rekrytera nytt folk

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina första planer är att gå igenom panelen och dc titta hur folk har jobbat för jag vill liksom börja om med nytt folk som ska vara seriösa med sitt jobb annars kommer det bli en massa lall bara dom som redan jobbar där när jag kommer dit kommer jag ksk sänka eller höja elller sparka kommer även ta mycket hjälp av min bitr chef ledning och personal ansvarig. När man ska göra sån rekrytering arbete jag vill höja säkerheten så att alla mina kollegor känner sig trygga för dom ska tycka om att gå upp och arbeta. Jag vill att Bahamas ska bli större än någonsin hosta lite små event så alla pratar om det så det blir populärt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 4 timmar om dagen eller mer om jag kan

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka