Nekad MILFHUNTER | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILFHUNTER

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100794829/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? MILF HUNTER#9910

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2008

Berätta om din karaktär. Adel Mustafa föddes 1999 i Bangladesh. När han var lite så var det krig i landet och hans pappa Mohamed var en av de som offrade sitt liv för att skydda landet. Adels pappa gick då bort i kriget och Adel var ensamstående med sin mamma. De bestämde sig för att fly landet när Adel bara var 14år på vägen till Sverige förlorade Adel sin mamma i cancer. Adel var väldigt deprimerad och var numera ensamstående. Adel kom till Sverige utan pengar och boende. eftersom att Adel aldrig gick i skolan så hade han ingen utbildning till att söka jobb han hade inget val utom att bli kriminell. Han gick den vägen eftersom att han behövde mat och vatten. Adel fick sina vänner genom kriminaliteten. Han umgicks med dom ungefär varje dag. De startade sedan ett gäng tillsammans i Sverige. Adel tjänade plötsligt miljonbelopp. Senare så valde Adel att lämna gänget eftersom att han ej hade några ekonomiska problem. Han köpte sig senare ett hus och bodde där ensam och umgicks med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag bidrar med bra scenarios o alla olika typer scenarios samt rpar jag väldigt bra till allt. Jag följer även reglerna hela tiden och är väldigt aktiv under dagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och se till att det blir roligt för alla. Även så att de blir roligt för alla andra också. Jag kommer samt bidra med stark vilja inför scenarion i alla olika saker, även om nått händer mig eller inte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du behöver alltid inte vinna. Lixom du måste göra det roligt för de andra också och inte bara för dig själv.

Hur hittade du Unive? Genom streams på twitch och mina vänner rekommenderade servern till mig. Samt även sett massa tiktoks om servern

Nekad, utvekcla Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka